くろい まなざし。 【USUM】くろいまなざしを覚えるポケモンとZ技の威力【ポケモンウルトラサンムーン】

クモのす

くろい まなざし

ポケモン名 タイプ1 タイプ2 覚える方法 どく ひこう Lv. 29 どく ひこう Lv. 32 どく あく タマゴ 遺伝 どく - タマゴ 遺伝 どく あく タマゴ 遺伝 どく - タマゴ 遺伝 ゴースト どく Lv. 8 ゴースト どく Lv. 8 ゴースト どく Lv. 8 こおり エスパー Lv. 25 ノーマル ひこう タマゴ 遺伝 ノーマル ひこう タマゴ 遺伝 どく ひこう Lv. 32 あく - Lv. 37 あく ひこう Lv. 41 ゴースト - Lv. 19 ノーマル エスパー タマゴ 遺伝 こおり エスパー Lv. 25 エスパー フェアリー タマゴ 遺伝 エスパー フェアリー タマゴ 遺伝 エスパー フェアリー タマゴ 遺伝 あく ゴースト タマゴ 遺伝 ゴースト - Lv. 46 ゴースト - Lv. 52 あく - タマゴ 遺伝 エスパー かくとう タマゴ 遺伝 ゴースト - Lv. 52 くさ - タマゴ 遺伝 くさ - タマゴ 遺伝 くさ - タマゴ 遺伝 ノーマル - Lv. 31 ノーマル - Lv. 36 じめん あく タマゴ 遺伝 じめん あく タマゴ 遺伝 じめん あく タマゴ 遺伝 ゴースト - Lv. 45 ゴースト - Lv. 51 エスパー - タマゴ 遺伝 エスパー - タマゴ 遺伝 エスパー - タマゴ 遺伝 あく はがね タマゴ 遺伝 あく はがね タマゴ 遺伝 あく ひこう タマゴ 遺伝 あく ひこう タマゴ 遺伝 エスパー - Lv. 1 でんき フェアリー Lv. 0 エスパー フェアリー Lv. 0 くさ フェアリー Lv. 0 みず フェアリー Lv. 0 ポケモンUSUMの他の攻略記事 わざ一覧 タイプ別わざ一覧.

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Mean Look (move)

くろい まなざし

以降 判定• :必中• くろいまなざしは、ポケモンのの一種。 説明文 たたかうわざ てきを じーっと みていると なぜか てきは にげられなく なってしまう ・ てきを じーっと みていると なぜか てきは にげられなく なってしまう すいこまれる ような くろい まなざしで じっと みつめて あいてを せんとうから にげられなく する。 ・・・・ すいこまれる ような くろい まなざしで じっと みつめて あいてを せんとうから にげられなく する。 漢字 吸いこまれるような 黒い まなざしで じっと みつめて 相手を 戦闘から 逃げられなくする。 コンテストわざ このあと アピールする ポケモン みんなを きんちょう させる しんさいん ぜんいんの ボルテージが 1つずつ へる。 までは状態はの交代先のポケモンにも継続されたためバトンタッチ要員に採用されていたが、第五世代以降は引き継がれなくなったため使えなくなった。 対戦以外には、逃げやすいポケモンやを捕獲するのに有効である。 ただし、こちらのポケモンもできないのでも覚えるやなどがよい。 におけるくろいまなざし 「次の相手の番、このワザを受けた相手のバトルポケモンは、にげられない。 」という効果のワザとして登場する。 では、 相手がバトル場を離れるまで効果が続くワザとなっている。 におけるくろいまなざし この節はに関連した書きかけです。 して下さる協力者を求めています。 におけるくろいまなざし ポケモン エフェクト 使用者 初出話 備考 わざの初出 ナオヤ におけるくろいまなざし におけるくろいまなざし• では、のなどが使用する。 も参照。 以降ではタイプのポケモンには無効。 状態 ・・・ で防ぐことが• ではできない• ・・ではできる。 ・ではできない。 状態により防ぐことができる。 により防ぐことができない。 同じ効果のはダイウォールに防がれるため、これはくろいまなざしの優位点となる。 状態によりこの技を防ぐことができる。 ただし、くろいまなざしをされた後にみがわりを張っても逃げられるようにはならない。 各言語版での名称 言語 名前 くろいまなざし Mean Look Horrorblick Regard Noir Malosguardo Mal de Ojo 검은눈빛 黑色目光 Mean Look 関連項目• くろいまなざしと同じ効果のわざ 対象を状態にするわざ - -.

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クモのす

くろい まなざし

Contents• Effect Generation II Mean Look prevents the target from switching out or fleeing including via. It bypasses checks to always hit, unless the target is in the of a move such as or. It will hit the target even if it has used or. It is now blocked by and. Mean Look can also be used as part of a , giving two extra appeal points if was used in the prior turn. It can also be used to start a combination, causing and to have their base appeal points doubled if used in the next turn. It will now hit the target even if it has used , , or , but will fail if the target is protected by. Mean Look can also be used as part of a , causing certain moves , , and to give an extra three appeal points if used in the next turn. If powered up by a into Z-Mean Look, the user's stat is raised by one stage. Prevents fleeing or switching. Fixes the foe with a mean look that prevents escape. The foe is fixed with a mean look that prevents it from escaping. Fixes the target with a look that prevents escape. The user affixes the foe with a dark, arresting look. The target becomes unable to flee. The user pins the target with a dark, arresting look. The target becomes unable to flee. In other games Description Games Description Inflicts the Leg Hold status on the target, making it incapable of movement. Afflicts the targeted enemy with a Shadow Hold status condition. てきポケモンを かげふみじょうたいにかえる かげふみじょうたいの ポケモンは いどうできない It causes the Stuck status condition to an enemy. With the Stuck status, the enemy can't move. It causes an enemy to get stuck. In the anime Absol Dusknoir Watchog Target unable to flee The user affixes the foe with a dark, arresting look. The target becomes unable to flee. Method User First Used In Notes Haunter's eyes glow light-purple, preventing the opponent from escaping. Debut Misdreavus opens its eyes wide and its body flashes black. The opponent can no longer run away from the battle. None Dusclops's iris glows purple and it releases a black ring from its eye at the opponent. None Dusknoir's iris glows purple and it releases a black ring from its eye at the opponent. When the ring hits the opponent, it flips around so it is above the opponent, and it falls down onto it. The ring then disappears and the opponent's body flashes black, preventing it from escaping. None Watchog closes its eyes and its body becomes surrounded in a dark purple aura. It then opens its eyes and they glow bright red. The purple aura then rises into the air and forms an eye with a black pupil. The eye then becomes surrounded in a magenta aura, and multiple smaller eyes with a magenta outline appear around it and spread throughout the battlefield. The opponent's body then becomes surrounded in a magenta aura. Once it does, the eyes disappear and the opponent can no longer be. If the Trainer tries, a purple forcefield appears around the opponent. None Gengar's iris's and pupils turn purple, with a light-purple glow around them. The opponent then glows purple, its eyes glow bright red, and a dark-purple, shadowy mist appears around the opponent's body and then opponent turns towards the user. None Absol's eyes glow red and a dark, ghostly aura surrounds it. The aura then extends and surrounds the opponent, making them freeze in fear. None Sableye's eyes flash red and then a dark purple and shadowy image of its face is fired at the opponent. After the attack hits, the opponents body becomes outlined in a dark purple aura and struggles to be able to move. None In the manga In the Be the Best! Method User First Chapter Used In Notes Watchog projects an evil eye at the opponent, scaring it and preventing it from running. Method User First Chapter Used In Notes Smoochum fires black eye beams at the opponent from her eyes, stunning it and preventing it from escaping. Method User First Chapter Used In Notes Gastly makes a scary face at the opponent and at least five eyes are targeting it. Debut Gengar makes a scary face at the opponent and a few eyes are targeting it, causing the opponent to shudder in fear. Method User First Chapter Used In Notes Umbreon looks at the foe and multiple eyes appear. Debut In other generations Core series games Japanese international Japanese international Japanese international Japanese international Japanese international alternative animation PMD: , Japanese international Japanese international Japanese international Japanese international Japanese international alternative animation PMD: , Side series games Japanese international Japanese international Japanese international Japanese international Japanese international alternative animation PMD: , Spin-off series games Japanese international Japanese international Japanese international Japanese international Japanese international alternative animation PMD: , Trivia• The eye figures used in the battle animation for Mean Look are non-descript in all games until Generation VII, when they are modeled after the eyes of.

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